aslında ribery nin orda iyi oynayamamasının sebebi Fransa liginde bir cok zenci, melez, beyaz da olsa cok seri oyuncular war hep.. Türkiye ligindeki en hızlı adamlar gibi hepsi..
Ribery de ordaki hızlı top surebilen fena da teknigi olmayan bi adam.. Türkiye liginde tabe cok iyi is yaptı daha yapardı da hic kuskusuz ama fransa liginde onun gibi deil daha cok Teknigi üst duzey oyuncu olmak lazım hızın yanında, mesela bir pires, giuly ama ribery kesinlikle deil :D