*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: cambaz BU pitonlar böyledir.dimi lan şerefsiz.Bunların adı şurdan gelir.Ormanda bunlar nakliyat yaparlardı eskiden.Bunlar birbirine bana bir ton şu bir ton bu bir ton o biton biton bunlar böle seslenirlermiş ama karadenizde yaşıyan bi piton bunlarla çalışmaya başlamış o da hep pir ton pirton hızlı sölerken piton olmuş bunların ismi burdan gelir.dimi lan şerefsiz Bu açıklama neye karşılık olarak? Hiçbir anlam veremedim , saçma sapan bir mesaj gibime geldi...
siyahlabeyaz Orjinal Mesajı Yazan: cambaz BU pitonlar böyledir.dimi lan şerefsiz.Bunların adı şurdan gelir.Ormanda bunlar nakliyat yaparlardı eskiden.Bunlar birbirine bana bir ton şu bir ton bu bir ton o biton biton bunlar böle seslenirlermiş ama karadenizde yaşıyan bi piton bunlarla çalışmaya başlamış o da hep pir ton pirton hızlı sölerken piton olmuş bunların ismi burdan gelir.dimi lan şerefsiz yabancı gelmio sanrım arK . Aata DemiRerin Bşiyini yasmışda anlayan olmamış :)
mertkan_41 pitonların mide çöp tenekesi gibi ne bulursa yiyooo.... insandan daha büyüklerini bile yiyenler vardır umarm....
Sakin1NR anaconda nin insan yedigini duymustum ve yine resmini görmüstüm ama pitonun insan yedigini daha görmemistim..
Engin-gs Orjinal Mesajı Yazan: mertkan_41 pitonların mide çöp tenekesi gibi ne bulursa yiyooo.... insandan daha büyüklerini bile yiyenler vardır umarm.... Insan daha büyük ; hmm... Fil , deve veya zürafa mı? :D
fifaman Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz yabancı gelmio sanrım arK . Aata DemiRerin Bşiyini yasmışda anlayan olmamış :) helal bi sen çözmüşsün sanırım.
Overkill Biz burada boyu dokuz metreye ulaşan bir hayvanattan bahsediyoruz. Yemekte zorlanacağınız sanmam..
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Engin-gs Böyle birşeyin imkansız olduğunu düşünüyordum ama resmi gördükten sonra şaşırdım ve inandım. Yani kısaca siz , siz olun pitonlardan uzak durun :p +1 yani aynen katılıyorum ! :)
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana peki yeni bir soru ; bir insan canlı bir pitonu yiyebilir mi? :D:D:D insan zombie fln diğilse hayır :)
*Dijann* Bizim sınıfta 100 kiloluk bir çocuk var o yiyebilir mesela =) özellikle iftarda iyi gider :)
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: *{Bå®ô$_1905}* Bu açıklama neye karşılık olarak? Hiçbir anlam veremedim , saçma sapan bir mesaj gibime geldi... Zaten sana bişey ifade etmesi için yazmadım o mesajı.
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz yabancı gelmio sanrım arK . Aata DemiRerin Bşiyini yasmışda anlayan olmamış :) :scn_onay: :scn_onay:
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: cambaz Zaten sana bişey ifade etmesi için yazmadım o mesajı. Yıllar önce yazılmış bir mesaja daha yeni cevap veriyorsun , uzatmaya gerek yok...!