KalkVeSavas pc atak yapıyordu,havadan gelen topu önüne aldı,sonra takılıp düştü,sonrada topa yetişmek için yerde emekleri,sonra ben geldim topu aldım rakipten.. harikaydı.
ss_dennis helal warya super biolay baya bi gercek yapmıslar oyunu dıosn yani pekı dusunce sakatlanma fln warmı? yada sakatlanınca dusme? saka saka :) screen koyabılırmısın?
ozon Orjinal Mesajı Yazan: ss_dennis helal warya super biolay baya bi gercek yapmıslar oyunu dıosn yani pekı dusunce sakatlanma fln warmı? yada sakatlanınca dusme? saka saka :) screen koyabılırmısın? zhuhahahahahah peki kalecinin kafa direğe çarpınca yarılıyomu? :D :D :D :D
ozon bide penaltı olunca değişik hareketler yapıyolar mesela valdez penaltı atılmadan önce zıpladı . ayrıca penaltı atılmadan önce kalecinin nerede duracağını ayarlayabiliyoz
ronaldinho10 Orjinal Mesajı Yazan: Grandmonster kaleci gol yiyince kafasını direğe vuruyo bizim fevzi gibi zuhahahahaha bendede kaleci öndeydi orta sahadan bir yapıştırdım sanki kendimi futbol maçı izliyorum gibi bir hisse kapaldım kaleci geri geri koşup bir zıpladıki hayret ettemi arkadaşla filan kaliciyi alkışladık yani oyun bu adar gerçekci
soccerman Barca'yı aldım. Milan'a karşı oynuyordum. Deco ile sol taraftan hemen ceza sahasının oralardan -başka şansım olmadığı için- bir şut çekeyim dedim. O da ne!... Dida topu tuttu ama geriye doğru yattı! O da ne!!! :eek: GOOOLLL!!! Meğer adam sektirmiş ama kapattığı köşe olduğu için ben tuttu sanmışım. Gerçekten yeni eklenen harika enstanteneler var. Ah şu oyun çıksa da alsam hemen.
Grandmonster Orjinal Mesajı Yazan: ozon bide penaltı olunca değişik hareketler yapıyolar mesela valdez penaltı atılmadan önce zıpladı . ayrıca penaltı atılmadan önce kalecinin nerede duracağını ayarlayabiliyoz bende de kaleci dudek gibi kıvırmaya başladı :D
chos3n Benim top tribüne kaçtı hemen video girdi.. Küçük çocuğun elindeki pop corn uçup teknikdirektörün kafaya gelmezmi Big Grin :D:D:D EEK!
Zombie Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş pc atak yapıyordu,havadan gelen topu önüne aldı,sonra takılıp düştü,sonrada topa yetişmek için yerde emekleri,sonra ben geldim topu aldım rakipten.. harikaydı. Hahaha olm pc bile sana acımış topu alasın diye türlü türlü hareketler yapmaya başlamış
KalkVeSavas ben ve oyuncularım senden daha iyiyiz . sen hala adam adama savunma yap,lorant taktiğiyle.
chos3n wayy çatışma war..:D Ama 2006 da dahada zorlanıcaz herşeyi kullanmak gerek gol atmak 2005 ten daha zor ;)
Zombie Hahah o değilde biraz önce rakibe faul yaptım eleman hafif sakatlık geçirdi yerdeydi maç devam ediyordu sonra top yerdeki elemana çarptı bana geldi bende kontraya çıktım :)Bu yönünüde sevdim doğrusu önce avantaja bırakıyor faulleri.Kalecilerde baya akıllanmış her şutu elinde mıknatıs varmış gibi tutmuyolar top sekiyo auta çeliyolar filan