Thor Yeni bir korku filmi bugün seyrettim gayet güzel özellikle senaryosu çok sağlam geldi. "Halka" serisinin yazarının eseri zaten özellikle sonu çok etkileyici. Büyüler müthiş hatta filmdeki plaklarda çalan şarkıların Mp3'ünü bile arıyorum ama henüz bulamadım:D. Bence hemen gidin seyredin. Karanlık su gibi paranızın karşılığını vermeyen bir film olmayacak.
@lper bende izledim ve özellikle sonunu çok beğendim. Genel olarakta güzel film ama büyülü müyülü olması inandırıcılığını kaybettirir. Bu arada o plaktaki şarkıyı bende çok sevdim, allah aşkına mp3 ünü bulan olursa koysun buraya :):)
Thor İyi de bilimkurgunun(Hepsi değil bir kısmı) ve Fantastik edebiyatın(filmler de dahil) içinde gerçekçilik aramamak lazım. Kız uçsa falan tamam da yapılan Hudu sonuçta (Hayır inanmıyorum:D.). Lord of The Rings serisine bir bak, gerçekçi değil ama aramamak lazım zaten.
@lper Tabi zevkler farklıdır ama ben daha çok gerçeğe yakın konular işleyen ve gizemli filmleri severim. Yada konusu metafizik olan ve gerçekleşmesi imkan dahilinde olan filmler..
Thor Bak bu iyi. Öyle katilli filmleri sevmem. Yok mu bir tane eli silah tutan adam vuracak onu? Zaten onlar gerilim, bunlar da korku oluyor.
bbturk senaryo bencede harbi çok sağlam. özellikle sonu süpriz oldu. hele ambulans sahnesi süperdi,ikiside birbirine bakıyor... bencede izleyin...
Thor Şarkının .amr hali var isterseniz. Filmin kendi sitesinden kaydettim. Ne yazık ki download edilmiyor. Ama güzel şeyler de var, 6-7 nesne içerisinde yaptığınız 3'lü kombinasyonlarla Hoodoo büyüleri yapabiliyorsunuz. Ayrıca site çok hoş.
CrossOver film güzel arkında dediği gibi sonunu beğendim ayrıca vizyona girmeyen 7seconds hakkında bir yorum yazacam yakında ona göre gidersiniz vizyona girmeyen filmleri kiralayabiliomda:D
BaDBoY filmin konusu tamam güzeldi ama o büyü olayları çok komiğime gitti kiremit tozu fln döküyo adam geçemiyo orda güldüm baya :D