blockstatus.com diye bi block serverı vardı, o da engelleyenleri ve seni silenleri gosteriyordu..O da sifre falan istiyor ama acıklaması vardı, adınız ve sifreniz direkt hotmaikl serverlarına ulasıyor baska kimse erişmiyıor diye ..Ben ordan yararlanuyordum ve hiçbir problemle karsılasmadım..Ama server kapandı..Bu ada aynı sistemi kullanıyor bence ..Ben denedim sahsen ve silenleri falan gosterdi, eger gostermesydi sifremi değiştirirdim, ama bence hotmaille direkt irtibat kurdu..Hayırlısı :)