Birkaç resmi ağızdan verilen haberi aktarayım:
Öncelikle oyunun sadece "Gold Demo"sunu yayınlamayı düşünüyormuş yetkililer. Bunun oyunun çıkış tarihinden (şuanda 4 Kasım) birkaç hafta önce olacağını belirtiyorlar.
İkinci olarak Gold Demo'da ki oyunumuza save dosyamızı gerekli yere taşıyarak FM 2006'da da devam edebileceğimiz söylenmiş.
Kariyerleri demo'da kalan kullanıcılar için buda sevindirici bir haber.