2 Gün önce (nasıl upload edeceğimi ancak bugün bulabildim 3 gündür uğraşıyorum) başıma birçok kez gazetelerde yazılan (özellikle gs avrupada oynarken) rakip takım deplasmana gelen takımımız için sahanın enini kısalttıhaberini yaşadım fmde dosyaları imageshacke sığdırmayı beceremedim zipledim iki ayrı screenshot'ı .biri auxerre 'in kendi sahasında oynadığı bir maç diğeri de deplasmandaki(normal saha ebatlarındaki) bir sahada yaptığı maç.rapidshare'den yayınlıom biraz büyük gelebilir dosya. bir zahmet inceleyip bakarsanız auxerrrein sahasının daha dar olduğunu görürsünüz üstelik taktikleri de buna uygun.Kanatlarda sadece savunmada bekler var orta sahada 3 mc 2 amc var forvette bir sc.Ve takımı kanatlara yayarak oynamayı denediğim maçta beni kötü yaptılar!bu başka takımlarda veya auxerre le başına gelen oldu mu?
işte link:http://rapidshare.de/files/4582263/Auxerre1.zip.html
not:auxerre'i yanlış yazmış olabilirim.
not2:ayrıca dosyada problem olabilir varsa beni uyarın bu işlerde birazcık acemiyim hızlı ve haksız yargılamayın.hatta zipten çıkartıp birileri imageshackten(ki ben beceremedim) thumbnail olarak sayfaya koyabilirse sevinirim