Daha işlek olması konunun buraya (Konu Dışı - konu taşınmadan önce ordaydı) açılması için herhangi bi sebep değildir, tepki veren üyeleri de duyarlılıklarından dolayı tebrik ediyorum. O zaman her konu buraya açılsın...
Yavuz Çetin www.dipses.net de mevcut, Kargo'nun da bi sürü albümü vardı ama Koray Candemir'in solo albümünü koymuşlar mı bilmiyorum... Ki arat yüksek ihtimalle vardır...