bu arada yorumda yapayım da konu başlığıyla alakalı bişeyler olsun
bence fifa 2006 süper özellikle oynanış ve kamera açıları çok güzel kale ağları mükemmel zaten şutlar ve topa vuruşlar çok güzel paslar da çok iyi ama demoya psg yi koymaları biraz saçma olmuş bence