Kerim ama süre uzamıyor ve maç ikinci yarıya geçmiyor sanırım ea bunu ini'lerden ayarlanmasını kapatmış .exe yönetiyor
Wolf Ben çözdüm olayı. Bütün herşey config.dat dosyasında şifreli halde. Bir şekilde değiştirmeyi başardım. Görüntü kalitesi acayip yükseldi.. :)
kreon1207 Orjinal Mesajı Yazan: GoGo21 Kerim arkadas saolasin bide su zaman konusunu bir cozebilsek cok manyak bir demo olacak ya :) En yakın bir zaman da onuda hallederler..... ;)