hatta geçen sene db dosyasına bakıp ben açmıştım konuyu fifa2005'te fb ve bjk 'de var diye ama yoktu onun için dedim ben fifa06 da yok bjk diye yoksa bjk 'nın oyunda olmaması benim neyime yarar, bjk olunca oyunmu çalışmicak ekran bozukmu çıkcak niye istemiyim beşiktaşı kusura bakmayın ya valla çok doldum fesatlık yapıyo diyince