Fa7 LG HL-DT-ST DVDRAM GSA-4163B DVDROM ÇALIŞMIYOR. DAHA ÖNCE ÇALIŞIYORDU AMA ŞİMDİ ÇALIŞMIYOR. BİLGİSAYARA SÜRÜCÜ ADINI BİLİYOR AMA SÜRÜCÜ YÜKLEME DOSYASI GEREKİYOR. İNTERNETTEN ARADIM AMA Bİ SONUÇ YOK. cozumu nedir ??
S n i p e r bilgisayarımı çif tıkla dvd romu görebiliyormusun yada aygıt yöneticisinde sürücüler seçeneğinde dvd romun üzerinde ünlem işareti mi var
Fa7 dvd rom bile gozukmuyor `bilgisayarim`da. sadece hard disk ve floppy disk. eski CDROMumu taktim onu da tanimiyor. :rolleye3:
Fa7 IDe kablomu degistim ama onda sorun yok. sanirim power den gelen kabloda bisi var. :rolleye3: daha once calisiyordu surucu :,(