EGO otobüs sürücüsü alkollü çıktı
Ankara Büyükşehir Belediyesi EGO otobüsünü kullanan bir kişi alkollü çıktı
Ege Mahallesi Kızılay hattında çalışan 06 GR 624 plakalı EGO otobüsünü kullanan M.K.'nin hareketlerini gözlemleyen yolcular, cep telefonu ile polisi arayarak şoförün alkollü olduğundan şüphelendiklerini bildirdiler.
Otobüsü GMK Bulvarı üzerinde durduran trafik ekipleri, M.K'nın alkollü olduğunu saptadılar. Adli tıpta da kontrolden geçen M.K'nın alkollü olduğu belirlendi.
Sürücü belgesine el konulan M.K, trafik mahkemesine sevk edilirken, EGO tarafından otobüs şoförü hakkında idari soruşturma başlatıldığı öğrenildi.