Ya bu nereyi kazandığımıza dair eve gelecek olan sonuç belgeniz ve üniversteden yollanacak olan formunuz size ulaştı mı?
sorduğum neredeyse hiç bir arkadaşıma ikisi de gelmemiş, e çok saçma, benim ytü de mesela kayıtlar 5 eylül de başlıyo muş...daha doğrusu sadece 5 eylül...1 gün....e çok da az kaldı, tırsmaya başladım, var mı bilgisi olan?