Hasan Sas,
Benim iyice kafam karıstı artık, simdi sana bir iki sey sormak istiyorum, cevaplarsan cok makbul gececek;
1- WE TURKA v2.0 kurduk (13 part) Bunda bir problem yoktu+Turkce spiker eklenmisti...
2- WE TURKA v3.0 update kurduk, ancak bunda bazı sorunlar vardı sadece Soudu filan yukledim bir ikide flag koydum.
Simdi sorularım sunlar;
v3.0 update ile kadrolar guncellendimi? Yeni takımlar eklenmis oldu mu?
v3.0 update ile Turkce spiker biraz daha gelismis, arttırılmıs oldumu yoksa Turkce spiker hala v2.0 daki gibi mi? Bunun uzerine daha kapsamlı bir spiker patchi cıktı mı? cıktıysa nerden indirebilirim?
v3.0 update icerisindeki faceler yeterli mi? Yoksa su mega face paketini kuralım mı?
Sampiyonlar ligi grupları belli oldu, bunun ıcın yeni bır sampiyonlar ligi paketi kim hazırlayacak?