KingH Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R ne yuhu len sana mı sorduk yorum yap diye :mad: vallah saglamsin! hic de gülecegim yoktu :D :p yani puanina degil, sinirlenmene acayip gülmem geldi xD
Mr_AsLaN Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R ne yuhu len sana mı sorduk yorum yap diye :mad: tamam kizma ya abaa iyiki bi saka yaptik ne sinir seysin ya patliyon birden
KingH Orjinal Mesajı Yazan: Mr_AsLaN tamam kizma ya abaa iyiki bi saka yaptik ne sinir seysin ya patliyon birden aynen! LOL
gurayerdem Orjinal Mesajı Yazan: cracks 36 puan..heralde en güzel sonuçu buldum.(kesinlikle bi ayarlanma yapılmamamıştır) benimde 36 cıktı :D:D:D ve anlatılanlar bana uyuo da... simdi ben Hamit'le aynı kişiliktemiyim tam olarak hemde:D:p
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: cracks 36 puan..heralde en güzel sonuçu buldum.(kesinlikle bi ayarlanma yapılmamamıştır) sallama leyn:)en güzel sonuç ama senle kesinlikle alakası olmayan sonuç:) ben 49,aynı beni anlatıyo valla