Herhangi bi maçtayken taktiğini ayarlayıp taktik ekranındaki STOKE seceneğine gir. Allttaki menüden save e gir ve taktiğini kaydet.
Daha sonra başka bi maçtayken STOKE seceneğine gir. Alttaki menüden load a gir ve kaydettiğin taktiği sec. Daha sonra kutucuklar var ortakine gelip takımın bayrağını sec ve yukardaki bayrağın üstüne koy. Taktiine baktığında aaa deişmiş diceksin :D:D