rapper arkadaşlar bnm işlemci anakart ve ekran kartı yanıo...bilgisayarı açarken cpu ısısı 58 59 derece daha sonra bu oyun oynamasam bile 70 e çıkıo ve bir daha inmio...kasam da iki fanlık yer var zaten şuan sadece işlemcinin fanıyla kasadaki pencerede direk işlemci fanının önünde olan bi fan daha var.yeni bir fan daha alıcam ama pek yararlı olacağını sanmıorum...napmalıyım.bu arada sistem Intel board Intel p4 2.4 işlemci ve ati radeon 9200 128 mb ekran kartı bi de 512 ram
S n i p e r İşlemcinin fanını kontrol etmelisin tam oturmamış olabilir Birde windows aççıldığında kilitlenme sorunu yaşıyormusun ?
rapper ilgilendiin için saol kardeşim bi bakır fan taktırdım bi de power supply deiştirdim artık max 50 derece oluo
rapper 400 lük bi power aldım bi de akıllı bakır fan aldım ayarını kendim de yapabiliorum 65 ytl etti