Ekran kartını güncelleyince büyük bir ihtimal düzelmeli. Bu arada ben yeni güncelledim. Bir önceki versiyonlarında sorun vardı. Bu versiyonda giderilmiş 78.01v Yane işine yarayacaktır.
Orjinal Mesajı Yazan: Starbury
ya bendede vardı aynı sorun ekran kartıım güncelledim grafikler daha iyi çıkmaya başladı fakat birden adamlar masmavi oldu oldu dedim ekran kartınımı yaktım yok neden bilmiyom ama adamların kıyafetleri renk falan hiç bişey gözükmüyo fakat çevre daha güzel gözüküyo neden oluyo anlamadım
Sen bozuk versiyona denk gelmiş olabilirsin. Bende bir önceki driver'ı yükleyince FIFA 2005'in görüntüleri gidip geliyordu bende sildim eski sürüme döndüm.