Beckham 23 beyler gsnin beyaz adidas formasının minikitidi bir türlü bulamadım forumda!!!! eger sizde varsa buraya koyarsanız coook sewinirim??? simdiden Thanks
Gökhan onlar tsl final editionda var sizin indirdiğiniz yamayı winrar ile klasöre çıkartın sonra ea graph ile textureleri açın sonra da bmp olarak kaydedin eğer bunlar size karışık geliyorsa bu akşam hepsini buraya atarım
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: ne_co gsarrafgil msn ni kolay kolay açmıyosun eskisi gibi bi ara aç da konuşalım Valla kardeş çok yogunum gerçekten açamıyorum ama akşamları kesin msn deyim bekliyorum