Sevgili arkadaşlar Abim 2 ay kadar önce Orjinel gta dvd'si aldı ancak dvd de meydana gelen bir çizik ve hafif çaklakdan dolayı dvd yi kopyalaması gerekiyor
ancak bu işlemden sonra oyunu çalıştıra bilmesi için ne yapması gerekir yani nasıl Crackleme yapacak bu konuda yardımcı olursanız gerçekden minnetkar kalıcayız şimdiden teşekkür ederim.