Ben Gladyatör'ün o versiyonunu izledim ve tiksindim. Bunu yapan insan olamaz, buna gülendende şüphe duyarım. Nedir yani komik olan, Gladiator gibi bir şaheseri saçma sapan espirileri şiveyle birleştirip sunmak komikmidir. Eğer ki bu komikse ben mizahtan anlamıyorum..