Arkadaşlar ben bi sitede okudum nfs underground 2 hamachiyle oynanabiliyomuş.
Bunun için
Program FilesEA GAMESNeed for Speed Underground 2
Burdan server.cfg yi notepad ile açıyoruz ve aşağıdaki ADDR ile başlayan kısmı siliyoruz.
ADDR=%%bind("159.153.253.82")