bir besiktasli olarak, olaya iki yönden bakmak istiyorum, bugün besiktasin ceza almasini isteyenler, fenerbahcenin ceza almasini isteyenler unutyorlar ki, bunun toplumsal boyutu var. bir besiktas kötü gerisi iyi deil. fenerbahceye adaletli davranilmadi, kanit yok ken bir mac ceza verildi. isi arastirip ve olayin gercek boyutlarini ortaya cikarilsaydi ya daha fazlasi ya da hic ceza gelmeyecekdi. ama böyle bazi kisimlari susturmak icin, bir mac verip olay örtbaz etmeye calisdilar. simdi gördügmüz senaryo devam ediyor.
bugün kötü rolünde besiktas, yarin fener. isi böyle siz kötüsünüz, biz deiliz le cözülmez. ama is isden gecmis. herkes rakibime nasil vurarim, nasil onun gücünü azaltirim derdinde.
80li yillarinda juve liverpool maci olurken, sirf liverpool ceza almamislardi. tüm, tüm ingiliz kulüp takimlar avrupa kupalarindan men edilmisdi.
anlayamiyoruzki bir türlü. besiktas ceza alsin, almasin, fener alsin almasin. bu isin özünü ve toplumsal futbol bakis acisini deigstirmez.
not: kötü türkcem icin özür, insallah anlayabildiniz beni