mirдňdд bence beşiktaşın diyarbakırspor karşısında etkisiz ve isteksiz oynamasının nedeni yorgunluktu 3 gün önce vaduz maçı oynandı ardından diyarbakır maçı bence takım yorgundu
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: arthur31 bnce youlasz çok daaa iyi olur:D a.hassan ailton arkada pancu ... aynen
PaoLo_RosSi youla bütün defansı darmadağın ediyo ailton da boşluk bulup atıyo bence çok iyi bi ortaklık :icelim:
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: PaoLo_RosSi youla bütün defansı darmadağın ediyo ailton da boşluk bulup atıyo bence çok iyi bi ortaklık :icelim: bab ii dion da adam ayakta kalırsa yapıo dielim ki kaldı 10 pozisyondan anca 1ini ailtonla anlaşarak gole çevirebiliyolar(bunu örneğini kaç maçtr görüoz sadece G.birliii maçnda youla asisti ile ailton attı)
tolgajk Orjinal Mesajı Yazan: arthur31 bnce youlasz çok daaa iyi olur:D a.hassan ailton arkada pancu ... Pancu oynamasa daha iyi bence A.Hassan ın böyle oynadıına bakmayın kontrat dönemi geldi o yüzden Bi imzalayalım döner eski haline
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: tolgajk A.Hassan ın böyle oynadıına bakmayın kontrat dönemi geldi o yüzden Bi imzalayalım döner eski haline benim bildiğim kadarı ile A.Hassan türkiye'de top oynamak istemiyor artık
tolgajk Orjinal Mesajı Yazan: M®.Bean™ benim bildiğim kadarı ile A.Hassan türkiye'de top oynamak istemiyor artık Benim biliim kadarıyla yeni sözleşmeye sıcak bakıyor ama :confused:
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: tolgajk Benim biliim kadarıyla yeni sözleşmeye sıcak bakıyor ama :confused: mısır basınına ingilterede oynamak istediğini söylemiş
tolgajk Orjinal Mesajı Yazan: M®.Bean™ mısır basınına ingilterede oynamak istediğini söylemiş bilmiyodum saolasın :)
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR youla ise yaramaz okadar bencilini gormedim ben +1 :applause: :mesale: :drapeau:
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR youla ise yaramaz okadar bencilini gormedim ben aynen katılıorum da bizim farkına varmamız işimize yaramıo rza hoca da fakna varmalı:D ayrıca ibrahim üzülmezi ve ali güneşin de farkına varmalı bnce....
tolgajk bencede doğru youla tek forvet kontratak oynayan bir takımın oyuncusu olmalı bence fakat bizim beşiktaşımız kontratak ve tek forvet oynayacak kadar küçük bir takım deil;)
siyahlabeyaz TakTik TuTarsa Her takım OYnayaBilir Tolga Kardeşim.. (Bkz. LucesCu) bence Youla olmalı Takımda Ailtonu rahatlatıyo defansı Yıpratıyo Kazma Mazma Ama Yaptığı iş Önemli..
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz TakTik TuTarsa Her takım OYnayaBilir Tolga Kardeşim.. (Bkz. LucesCu) bence Youla olmalı Takımda Ailtonu rahatlatıyo defansı Yıpratıyo Kazma Mazma Ama Yaptığı iş Önemli.. arada sırada işe yaradığı oluyor