Thor Üye olduktan bir süre sonra sol tarafta "Invite a friend" yazısı çıkacak. Orada "Gmail to:" seçeneğinin olduğu yere arkadaşının şu anki mail adresini yazarak davet yollayabilirsin.
Thor Hiç mi olmadı yoksa önceden var mıydı? http://img319.imageshack.us/img319/8361/gmail1ui.jpg Resim burada.
Thor Kusura bakmayın ama elimden gelen bu kadar. GMail'in yardım gibi bir bölümü olmalı sorunlarınızı yazabileceğiniz. Oraya mail atmayı deneyin.
kamil07 Orjinal Mesajı Yazan: Grandmonster valla hiç olmadı arkadaşım neyse yardımlarınız için sağolun bunun bi çözümü vardı sen yine de nette araştır.ben de bazı arkadaşlarda görmüştüm onlar da gönderemiodu.