bandobras Sizce artık vakti gelmedimi..Kıbrısın Türkiyenin önünden çekilip ,Türkiyenin AB'ye daha rahat girmesini sağlamak.1 milyon nüfusu olmayan bir adanın iki bölünmesi sizcede sorun deilmi?