XII bakın tartışması yapılmış hepberaber izleyelim http://rapidshare.de/files/3771993/alisami.mpg.html
Spocket Bu "Türk Televizyon Efsanelerinin" 1 numarası ahahaah :D... (Ayrıca diğer birçok efsanede yine Turgay Şeren imzası var, saygıyla anıyoruz)
RubenMartin bende yakın zamanda verildiğinde izlemiştim ve kopmuştum,, turgay şerene hiç ama hiç yakıştıramamıştım..
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Mean Machine SuperBamma nooldu acep.Hani hep yazarya gibi laflar :D :D :) Seni mi kırıcaz Verildiydi :)
SuperBamm şimdi linkini de buldum http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=50066 ahanda link :)
Thor Ben bu halimle anladım.(Sakın yanlış anlama.) Yaşlı olan sol üstteki adını hatırlamıyorum onun sözlerine dikkat et.
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: jesuskane Ben bu halimle anladım.(Sakın yanlış anlama.) Yaşlı olan sol üstteki adını hatırlamıyorum onun sözlerine dikkat et. yaw olayın turgay abide çözümlendiğini biliyorumda nededeğini anlamadım??? burada yazılmayacak bieyse özelden yazarmısın. ayrıca bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp...!
amateur Diyalog şöyle: Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana ali sami alkış : turgay abi bak sana bişey söyliyim mi? turgay şeren : tabi söyle asa : yönetim dese ki ali sami alkış'ı sahaya sürüyorum arkadaş , libero oynayacak dese adam sesini çıkarmıyacak ya tş : yaa yok e.a... asa : hahahaha valla billa ya ziya şengül : 1 dk 1 dk tş : olur mu öyle şey bırak ya ahmet çakar : :scnutang: Koptum sabahın köründe :D