alexx :) takımlar için yapıyoruz bari hakemlerede üniforma yapalım formada cep olsun cebin üzerinde T**FF** olsun türkiye ligi için yapılırsa güzel olur. formacı arkadaşlardan rica:) :drooling:
Venom abi valla dün pes oynarken benim de aklıma geldi:) abi maalesef siteden gidenler yapardı bunu ama........
alexx :hihi: abi yapılırda oyuna sokmak problem olabilir idman formalarının çözünürlükleri düşük idmanda çok kötü duruyor hakemlerde de öyle ola bilir ayrıca hakem üniforma id sini bilen varsa sülesin :hihi: :sly: :sly: :sly:
alexx tamam o zaman pes3 yapıldığına göre 4 e de yapılır hasansas(11) formayı yaparsan seviniriz buraya uploadlarsanda iyi olur colay celsun:)
enyuem ben bunları pes4'E nasıl aktarcammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????