Sonunda benimde yardımcı olabileceğim bir soru geldi :D Arkadaşlar oyunu kurduğunuz klasöre girin pes4 reg dosyasına (mavi kareli simgesi olan ) mausun sağa tuşuyla basın , düzenleyi seçin . Yaptınızmı ? :) Şimdi orada "installdir"="D:OyunKONAMIPro Evolution Soccer 4" satırını sizin oyunu kurduğunuz klasöre göre düzenleyin (yukardaki benim PES4'ün kurulu olduğu yeri gösteriyor orjinali böyle değil ) . Düzenlttikten sonra çıkarken değişiklikleri kaydedin. Çıktınızmı ? Şimdi bu dosyaya çift tıklayıp okliyoruz. Evet oyuna girip oynayın , açılış videosunu da izleyin :hihi: :hihi: Artık ayarlarınız kaybolmıyacak.
Yardımcı olabildiysem ne mutlu . Cevaplarınızı bekliyorum.