4 sezondur master lig oynuyorum gelişenler tüm takımdan 4 kişi yok onlarda her biri terk sezon gelişti ve bi yerde durdular şindi 5 ci sezonumu oynuyorum fakat daha önce belli bi yere çıkanlar hiç gelişmiyo 5 sezondur aktif oynuyolar fakat gelişimleri durdu yeni aldığım iki oyuncu gelişiyor şimdi bu gelişmeler neden duruyor anlamadım trabzonsporun oyuncularına bakıyorum nerdeyse tawan yapacaklar hepsi 90 nın üstü altında orta saha forfet oyuncuları yok ama benim takım kitlendi kaldı yeni aldığım iki kişi hariç hiç biri gelişmiyor bunun sebebini bileniniz varmı şindiden teşekkürler