morettican edıt mode da yaptıgım save league modunda olmuyor oyun nasıl edıtlemısse ole kalıyor bılen var mı yardımlarınızı beklıyorum
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: morettican edıt mode da yaptıgım save league modunda olmuyor oyun nasıl edıtlemısse ole kalıyor bılen var mı yardımlarınızı beklıyorum bende öyle bir sorun yok ilk defa senden duyuyorum