Defansın eleştirilen iki ismi; Orhan Ak ve Cihan: Biz görevimizi yapıyoruz. Bizim için Geretsin düşüncesi önemli
Hoca bizden memnun
Malatyaspor ve Gaziantepspor maçlarındaki performansları eleştirilen savunmanın iki beki, Orhan Ak ve Cihan, görevlerini yerine getirmeye çalıştığını söyledi. Teknik direktör Eric Geretsin, Antep maçı sonrası, Görevlerini yapıyorlar, ikisinden de çok memnunum dediği iki savunmacıdan Orhan, Önemli olan hocamızın ne düşündüğü. Benden memnun olduğunu söylüyor. Elimden geleni yapıyorum. Çok ofansif oynuyoruz. Geçen sene daha defansif ve kontrollü oynuyorduk dedi.
Üzerimize yük bindi
Orhan, yeni sistemde üzerine daha çok yük bindiğini savunarak, Bu sezon Cihan ve benim üzerimde daha büyük sorumluluk var. Zaman zaman tabii ki hatalar oluyor ama elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz. Gaziantepspor maçında şanssızdık diye konuştu. Cihan ise eleştirilerle ilgili olarak şunları söyledi: Suçlamalar beni ilgilendirmiyor. 4. haftada yenilgimiz yok ve tüm maçlarda iyi oynadık. Söyleyecek bir şey yok, hocamız gerekeni söylüyor.