Eski yönetici Abdurrahim Albayrak, Almanya’ya giderek, Çek yıldızı salı günü İstanbul’a getirecek
Galatasaray uzunca bir süredir transfer etmek için uğraştığı Marek Heinz’ın transferini nihayet bitirdi. Başkan Özhan Canaydın dün tüm mesaisini bu futbolcu için ayırırken, akşam saatlerinde görüşmeler olumlu neticelendi. Eski yönetici Abdurrahim Albayrak’la gün boyu transfer için uğraş veren Cim Bom’un patronu, uzun süren telefon görüşmelerinin ardından Borussia Mönchengladbach Başkanı Köning’i ikna etmeyi başardı. Kıran kırana geçen pazarlıklarda bonservis ücreti olarak 2 milyon 250 bin Euro’da karar kılındı.
Tulun Almanya’ya geçti
Pazarlığın olumlu sonuçlanmasının ardından Monaco’da bulunan sportif direktör Bülent Tulun’un Almanya’ya geçtiği, bugün ya da yarın Heinz’a ön protokolü imzalattıracağı ifade edildi. Abdurrahim Albayrak’ın Almanya’ya geçeceği ve salı günü Heinz’le birlikte Türkiye’ye döneceği bildirildi. Tek sorunu peşinatta yaşayan Sarı-Kırmızılılar, Köning’in istediği bonservis ücretinin yarısı olan 1 milyon 250 bin Euro’yu bulmak için çalışmalara başladı. Heinz’ın Galatasaray’dan yıllık 800 bin Euro alacağı öğrenildi.
Kaynak: Fanatik