Arkadaşlar Pc'de oynanan oyunun yerine yenisi çıkabilirmiş. Merlininkazanı yazar kadrosundan Emre Günen ile kurduğum irtibat sonucu bana şöyle bir mail attı.
İşte mail'in bir bölümü:
PC'de piyasada bulunan Spider-Man 2 oyunu tek CD olup, konsoldaki versiyonlarla alakası yok ve tam bir çocuk oyunu. 3 saatte bitirdim. Konsol versiyonlarının ise hepsi aynı ve hepside çok iyi oyunlar. (Treyarch tarafından yapıldı)
Gelelim hepimizin merakla beklediği ikinci PC versiyonuna. Sitede açıklanana göre PC için konsoldakilerin aynısı çıkacakmış. Kesin birşey söylemek imkansız ancak çıkartacaklarını düşünüyorum.
--------------------------
arkadaşlar sizinde anladığınız gibi kesin birşey yok ortada. Fakat hiç yoktan kuvvetli bir umut var.