Ana O Zaman SÜper Ya. Yanİ GerÇek Oyun DeĞİlse Benİm OynadiĞim SÜper. Ve Oyunda Eksİkler Var. Screenshot Larda Spİder Man ÖzgÜrlÜk Heykelİne ÇikmiŞ Ama Oyunda ÖzgÜrlÜk Heykelİnİ Birak Sahİle Bİle Gİdemİyorsun.ahada YANDA.ÖZGÜRLÜK">http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/XBox/Spider-Man_2/XBOX_30.jpg>ÖZGÜRLÜKHEYKELİ
------------------------------------------------------------------------
OYUNDA SON BÖÜM HARİCİNDE HİÇİ GECE SAVAŞMIYORSUN BU 2 BAKIN SCREENSHOTTA SPİDER GECE ORTALIKLARDA GEZİYOR.+ GRAFİKLER BU KADAR KALİTELİ DEĞİL.GECE">http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/XBox/Spider-Man_2/Off_Building.jpg>GECESPİDER MAN
---------------------------------------------------------------
PEKİİ OYUNDA SHOCKER VARMI? BİZİM ALDIĞIMIZDA YOK AMA SCREENSHOTTA VAR.SHOCKER">http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/XBox/Spider-Man_2/Spider-Man_2_7.jpg>SHOCKERVS SPİDER MAN
--------------------------------------------------------------------------
PEKİ OYUNDA KÖPRÜYE GİDEBİLİYORMUYUZ HAYIR AMA SCREENSHOT ÖYLE DEMİYORKÖPRÜ">http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/XBox/Spider-Man_2/XBOX_4.jpg>KÖPRÜ/a>
----------------------------------------------------------------------
PEKİ OYUNDA BÖYLE BİR AĞ ATMA ŞEKLİ VARMI YOK! AMA SCREENSHOT ÖYLE DEMİYORAĞ">http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/XBox/Spider-Man_2/Triple_Web.jpg>AĞATMAK
-----------------SONUÇ----------------------------------------
TREYARCH OYUNU YETİŞTİREMEDİ VE BAŞKA BİR FİRMADA BİZİ OYALAMAK İÇİN OYUN ÇIKARDI BEN ŞÜPELENMİŞTİM ZATEN SPİDER-MAN THE MOVİE DE OYUN BAYA UZUNDU. BU OYUN TEK CD VE GRAFİKLERİ SCREENSHOTLARDAKİNE GÖRE BERBAT.FİZZFACTOR FİRMASIDA BİZİ OYALAYACAK BİR OYUN YAPTI. AMA GERÇEK OYUN DAHA ÇIKMADI.
SAYGILAR VE SEVGİLER.