henüz expander tipi bir dosya çıkmamış sanırım çünkü bulamadım..buraya bu mesajı yazmamın sebebi ise bunu bulan bir arkadaş var ise haberdar olmak.
Ayrıca setup.ini şeklinde bir dosya yok malesef..Hatta ini dosyası yok..Dosyaların her birini notepadle açmaya çalıştım ancak olmadı.Muhtemelen expander tipi bir dosyanın çıkmasını bekleyeceğiz..
NHL serisini 97 den beri oynarım..Ancak NFL ile ilgim sıfır.Nedense sevemedim bir türlü.