Carizma zipparo nun gölü dehset tebrik ederim basarilarinin devamini dilerim.... van hooijdonk u unutmayacagiz
tramp_1905 abi zipparonun golunu ben de cok begendim de top nası gidioo oyle yaw sanki baraja carpıp saga yoneliyo sonra tekrar bi asırı sola falso alıyo... İlginc :)
Mc.Speedy Arkadaşlar Golleri Cumartesi Gününe Kadar Gönderirseniz Sevinirim...Pazar GÜnü Video Oluşturmam için...(Gönderenlere Tşk ederim) Beyler bende ufak bi golumu koycam olabilrimi :)
serhatkoyuturk Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) Arkadaşlar Golleri Cumartesi Gününe Kadar Gönderirseniz Sevinirim...Pazar GÜnü Video Oluşturmam için...(Gönderenlere Tşk ederim) Beyler bende ufak bi golumu koycam olabilrimi :) olur olur neden olmasın ki :D :D
SonKatip Hadi bakalım Cumartesi gününe kadar golleri yollayın Hasan'a da, şöyle süper pes 4 golleri görsün cümle alem. Ben yetiştiremedim ama, 3. yarışmaya katılırım heralde... :)
Venom madem herkes söledi ben de söliyim gs'li olsam da van hooijdonk atmış olsa da gerçekten güsel gol (Barış adamın nicki düzgün yazsan **ZİPPARO**):D:D evt bi dahaki hafta için kaç kişi aday oldu ve kimler? sami kardeşim bi yazsan
serromacher **bu şarkıya hastayım zaten gollerde güzel ama çoğu u zaktan atılan iki gol vardı beğendiğim biri son gol diğeri ikinci... diğer arkadaşlara başarılar**