İsmail kardeşim,senden bi ricam olacak.Bi arkadaşımız edit köşesinde forma yapımıyla ilgili resimli bir anlatım yapmış.Gerekli templateleri indirdim.Photoshop'ta deniyorum fakat arkadaşın söylediği şekilde herhangi bir gelişme yok,aynı kalıyor template.Bu konuyla ilgili bir yardımın dokunursa sevinirim.Teknik konulara daha yeni merak duymaya başladım,bakalım becerebilecek miyim.Şimdiden çok teşekkür ederim.Anlaştık tabi,anlaşmamak için bir sebep yok.Ama bir ara online bir maç yapalım seninle.Kafadan 5-0..6-0 da olabilir ama o rakam benim moralimi bozuyor.:)Hadi kal sağlıcakla..