HER NE OLURSA OLSUN BEŞİKTAŞA YAPTIĞIN KATKILARINDAN DOLAYI BİNLERCE TEŞEKKÜRLER
PASCAL dan sora en çok sevdiğimiz OYUNCULARDAN BİRİSİN
I LOVE YOU İLHAN
keşke beşiktaşa dönse keşke yönetim onu geri alsa bi şey yapmasın otursun klübede arada girsin ama bizim himayemiz altında olsa ama sanmıyoru....:(....!!!!