arkadasım pc monitorleri high defination tv lerin kucuk olanlarıdır. sen normal tv yi (ister sony ister pionner plazma olsun)high defination tv ile karsılastırımısın.bence hayır ozaman pc monitoru ilede tv yi karsılastırmayalım. buyukluk olarak tv iyi ama is sadece tvde bitmiyo ben ps2 yi dev ekrandada oynadım ama buyuk olunca goruntu kalitesi daha da kotu oluyo.. ok???