NayguleR Uzun bi uğraşın sonunda WE 9 'a forma eklemeyi başarabildim... Konunun Asıl Saybi : suatcagdas Ayrıntı İçin : Buradan ulaşabilirsiniz...
Sailorman89 Orjinal Mesajı Yazan: Bediuzzaman61 Bu fake mi emulatormu ne bu ya? evt canım fake bu , iki gün kastım kendimi photoshop ta fake bi görüntü hazırladım :D :D pc için ps2 emulatoru , programın ismi PCSX2