Ben Fulham oldum Jorg Böhme 'yi aldım inanılmaz oynuyo ama takımın bütçesi zaten 800,000,bunu alınca 14 K kaldı.Nası adam satcam şimdi?McBride,Bocanegra,Boa Morte(fazla para gelir),Hammond,Knight,Diop yani bi deişle takımı satmaya çalışıyorum ama para vermiyolar ya?! :,( :,(
Yerine bi sürü adamlar bilorum da satılması lazım bi yardım edin!