mustea abi kodlar çözülmedi diyolardı bence nasıl yaptığını www.evo-web.co.uk da paylaş eğer gerçekten böle bişey yaptıysan bir Türk olarak sesini çok iyi duyurabilirsin
suatcagdas1 zaten evo dan yardım alarak yaptım.. sanırım Türkiye de ilk , yapabilen yoq henüz yada ben rastlamadım...:)
selimbazna dostum sanırım oyunu emulator ile açmışsın. nasıl açtığını söylersen sevinirim ben açmaya çalıştım ama intro ya tam gelince program kapanıyo umarım sırrını söylersin çünkü bu oyun için sabırsızlanıyorum şimdiden teşekkürler
Sailorman89 Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx we 9 pc ye çıktımı abi yaw :D çıkmasa da çıkartırızz :D
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: suatcagdas evt klasik bi soru ama :D sistemin nasıl ve ve fps durumu nasıl biraz bilgi ver abi
Sailorman89 Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx klasik bi soru ama :D sistemin nasıl ve ve fps durumu nasıl biraz bilgi ver abi detaylar için : http://www.pesturkey.com/showthread.php?goto=newpost&t=556