Ne zaman denemeye çalışsam ya sıızn server çökmuş ya rapıdshare yada quıckfile dakı dosyalar ınmıyr part 1 ınıyor vı saat beklıorm part 2 de ınmıyor hata verıo 30 dk bekledıkten snr ınıyor 13 partı böyle ındırmek 1 günümü alır...,
Bu Kadar güzel bır yama da neden böyle bir problem var her seferınde hefesım kursagımda kalıyor..! :o