firtina21 peki ne zaman bitirebilirsin veya bana da sölermisin nasil oluyo ben evo web den desifrelenmis part lari aldim ama formalar icin template yok
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: suatcagdas1 Uzun bi uğraşın sonunda WE 9 'a forma eklemeyi başarabildim... Fenerbahçe : -- :cool: süper olmuş