tolgajk alla alla bende maçı izlerken bakmıştım şöyle iki elini yukarı aşağı sallayan delirmiş bi adam vardı kim bu psikopat demiştim:D Harbiden şaka yapmıyom
Brian Moser Sen galiba yanlış adamı görmüşsün Tolga kardeş. O psikopat dediğin adam muhtemelen ikinci tribün çekiminde ortaya çıktı. Ki sanırım bu resimdeki: legend1907 ise bu:
PES59 Orjinal Mesajı Yazan: legend1907 arkadaslar staddaki alex korneri atarken tapinan bi tayfa var ya ben de o grubun icindeyim..antudan golü indirirseniz beni cok net görürsünüz..alex kosuyor ve hemen ardindan tellere tirmanmis bir adam var(hafiften yakisikli :D ) o benim iste ;) alex golü atti..ben kendimden gecmisim zaten..hemen tellere tabii..alex 1 metre yanima kadar geldi..yüzüme bakti birkac saniye..sonra tribünün baska bölgelerine dogru bakti ama öyle bir bakis yok...yüzündeki hirsi keske fotolayabilseydim...bana bakarken o masum yüzlü alex adeta hirs küpü cildirmis bir insan gibiydi..sanki ''bekleyin daha neler var bende ne kadar fener düsmani varsa hepsine teker teker kapak takicam ''der gibiydi...aynen gecen sene taktigi gibi..böyle bir oyuncumuz oldugu icin takimimla ayrica gurur duyuyorum..ne dersiniz kapak sirasi kimde? Seninde Alex den farkın yok sende çok hırslanmışsın.İşte bu durum camia olarak yakalıyacağımız başarıların habercisi bence.Taraftarımızın ve futbolcularımızın başarıya doydular diyen medyamıza en güzel cevabı. :sly:
sseba&lefter Legend arkadaşımızın bulunduğu tribün, tüm Türkiyeye taraftarlık mesajları veriyor. Maraton alt kısımdaki bazıları gibi oyuncumuzu yuhalamıyor. Umarım tüm taraftarlar böyle olur. Küfürsüz, hep destek, tam destek.