bilmiyorum olmusmudur sizde ama
bende ceza sahasinin tac kısmına yakın bir yerde bana faul yapıldı ve hakem penaltı verdi ....
dondum kaldim yok ya dedim penalti değildir bi baktım top beyaz noktada golu attim macida kazandim
ama ceza sahasindan cok uzak bir yerdi
Saygılar...