*{Bå®ô$_1905}* Eskiden böyle bir konu açmıştım , bir sürü resim eklemiştik.... Ordan devam edilse daha iyi olru...
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: *{Bå®ô$_1905}* Eskiden böyle bir konu açmıştım , bir sürü resim eklemiştik.... Ordan devam edilse daha iyi olru... +1 walla ha yeni konu niye açılıyo ki :confused: :confused:
footer hemde ora dolmuştu kimse bakmıodu :D yani sayfa çok olunca modası geçti bence bu iyi oldu :D bu arada resimler süper:D