Pentagram_15 Oktay yazılarını takip ediyorum. Ellerine sağlık yine çok güzel noktalardan sözler. Böyle gittiğin sürece hep arkandayım kardeşim. Bu halkında, bu devletinde Ata'sını tanıması, bilmesi, öğrenmesi lazım. Böyle yazılara devam. Çok teşekkürler.